Na czym w czasach pandemii opiera się pozycjonowanie stron – trendy na 2022 rok

Na czym w czasach pandemii opiera się pozycjonowanie stron – trendy na 2022 rok

Ostatni rok nie był najlepszy dla gospodarki i przedsiębiorców prowadzących biznesy stacjonarne. Z tego względu specjaliści z branży SEO zaobserwowali masową migrację firm do sieci. Tego rodzaju napływ oznaczał oczywiście coraz większe zapotrzebowanie na usługi pozycjonowania stron, jako że świeżo upieczeni właściciele e-sklepów musieli w jakiś sposób przedrzeć się do swoich potencjalnych klientów. W niniejszym krótkim artykule z pomocą ekspertów postaramy się przedstawić państwu najnowsze metody na dotarcie na szczyt w niedługim czasie.

Czy opłaca się znaleźć na pozycji zero? Direct Answer a ruch na stronie

W roku 2022 i poprzednich jeszcze więcej odpowiedzi użytkownik dostanie bez konieczności klikania w link danej strony – Google zwyczajnie wyciąga z treści odpowiedź na nasz problem i pokazuje ją bezpośrednio na karcie wyników SERP. Direct Answer, bo tak nazywa się ten proces, wymusza na internautach dokonywanie tak zwanych zero click searches, przez które w danych zapytaniach regularnie spada ilość odwiedzin.

Podczas gdy duża część specjalistów zajmujących się pozycjonowaniem upatruje w pozycji zerowej spadku frekwencji i rozpoznawalności marki, inni pokazują, iż można ten fenomen rozegrać na korzyść klienta i jego firmowej strony – kluczem jest odpowiedni content marketing, który nawet w strzępkach tekstu Direct Answer będzie w stanie przyciągnąć czytelnika na naszą witrynę. Taki efekt są już dziś w stanie zagwarantować doświadczeni copywriterzy.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/warszawa/

Dodatkowo trzeba zaznaczyć, że częste uzyskiwanie pozycji zero, która wyświetla się zaraz pod wynikami Ads, stanowi świetny sposób na budowanie widoczności i świadomości marki, a także podnosi jej ekspertyzę, autorytet oraz wiarygodność – trzy czynniki wpływające na ranking strony wedle algorytmu EAT.

Pozycjonowanie lokalne i wizytówka w Google Moja Firma

Aktualnie wszyscy musimy być gotowi na nadejście kolejnej fali koronawirusa, a wraz z nim niestety obostrzeń i ograniczeń w podróżowaniu. W takiej sytuacji lokalny rynek staje się jeszcze ważniejszy dla naszych działań promocyjnych. Podstawą w tej materii jest założenie wizytówki w usłudze Google Moja Firma, gdzie podajemy nasze dane teleadresowe, godziny otwarcia, opis oferty i inne istotne informacje a internauci komentują nasze starania i jakość produktów i usług. Jest to kolejna z platform, które mogą w dobie pandemii zapewnić nam stały dopływ klientów z sąsiedztwa i bliskiej okolicy. Ponadto wizytówki mogą też wpłynąć na nasze miejsce w wynikach wyszukiwania. Oczywiście, jeśli chcesz zapewnić sobie pewne wyniki, najlepiej oddać stery witryny profesjonalistom z agencji interaktywnej takiej jak AFTERWEB. Z nimi Twój serwis zacznie wspinać się w górę listy TOP 10 a sprzedaż i rozpoznawalność marki wzrosną!